dinsdag 10 juli 2018

Het aftellen is begonnen

Minder dan een maand nog! De kriebels beginnen langzaam te komen. Tijd om de laatste dingetjes te regelen. Een extra creditcard bleek wat lastiger te regelen dan gedacht en uiteindelijk hebben we die zoektocht gestaakt. Twee kaarten is wel genoeg voor 18 dagen.

Het hotel voor laatste nacht voor de terugvlucht is ondertussen ook geregeld. Via een andere reisblog kwam Hotel & Resort Ocean Sky in Fort Lauderdale naar voren als een leuke optie, dus daar hebben we een nachtje geboekt.  Bovendien is dit een mooie uitvalsbasis voor de laatste inkopen bij Sawgrass Mills en het hotel is niet te ver gelegen van MIA.

Wat we verder nog moesten regelen was het aanpassen van de dekking van de reisverzekering. Een werelddekking moest worden gekozen en ook de annuleringsoptie is toegevoegd, omdat deze niet is inbegrepen bij de diverse reserveringen.

Via mijn werkgever kan ik goedkoop dollars kopen. Gelukkig valt het bedrag ruim onder het toegestane bedrag wat je contant mee mag nemen. Vooral de briefjes van 1, 2 en 5 dollar zijn welkom voor het betalen van fooien.

Het is altijd handig om zoveel mogelijk actuele info bij de hand te hebben. Om die reden heb ik de apps van United Airlines, Universal Studio's (incl. wachttijden), Hertz  en Magic Guide toegevoegd aan mijn mobiel. Ik ben er vast eentje vergeten die ook handig is, maar dat zien we ter plekke dan wel.

En nu gaan we de dagen aftellen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten